jaarverslag 18-19 "vrienden van de Sint Jozefschool"

vrijdag 30 augustus 2019

jaarverslag 18-19 "vrienden van de Sint Jozefschool"

blanco-kopie-kopie-kopie-2.doc

Jaarverslag 2018/2019

De oliebollenactie eind van het jaar blijft een groot succes. Deze actie levert altijd mooie bedragen op voor de Vrienden van de st Jozefschool. We moeten het met z’n allen doen en vinden het erg fijn dat we dit jaar van vele ouders hulp hebben gehad, en we met z’n allen binnen een paar uurtjes klaar zijn.

School had als wens een schaduwdoek boven de zandbak, deze hebben we mede hierdoor kunnen realiseren.

Dit jaar hebben we alle leerlingen en leerkrachten een verrassing aan kunnen bieden: Dinsdag voor de zomervakantie is er tijdens de lunch een snackwagen op het schoolplein geweest, hiervan kon iedereen heerlijk smikkelen van het lekkers.

We doen het al vele jaren met heel veel plezier, maar vinden dit een mooi moment om aan te geven dat wij graag hulp van andere ouders wensen en het stokje langzaamaan over te dragen aan anderen. We horen het graag wie ons wil komen versterken en/of aflossen.

(Renate van Egmond en Monique ten Dam willen aankomend jaar de Vrienden van gaan verlaten.)

Namens de Vrienden van:

Silvia Bosman Janoe Klanke Monique ten Dam Renate van Egmond